Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

16 idag <33

Av Carro - 30 juni 2009 23:37

Hejhej allesammans!


Ja, då ble man ett år äldre idag. Men det känns faktiskt inte sååå annorlunda. 

Det är många som har sms:at och ringt och grattat, till och med sådana som jag inte trodde skulle höra av sig gjorde det!


Men jag blev VÄLDIGT BESVIKEN på TRE personer, egentligen kan man säga FEM. FRUKTANSVÄRT dåligt att inte höra från er!

(Jag pratar inte om dig Elin, för du mezza, tack så mkt gmn!<33 och Eme, du är också en sann vän du:D)

Men jag umgås med er VARJE dag i skolan, men ringer eller sms:ar ni? NEJ!

FY vad dåligt! ;(


Sak samma, nu är det försent, och skadan är redan skedd. Jag som trodde vi var kompisar som brydde sig om varandra, det är inget jag kan säga om er. Tyvärr.


Annars hade jag en väldigt bra födesedag! Tack alla som gjort den så bra <33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 13 juli 2009 19:03

Hejhej!   Jag vet att det var längde sedan jag skrev, men jag tror inte att det är så många som läser, men sak samma:D   På Onsdag kommer Eme, och vi kommer ha jätte kul! Hoppas jag iaf <3 Förresten; Elin, hoppas du gillar fotlänken, för jag ÄLSKA...

Av Carro - 5 juli 2009 15:25

Hemma igen efter HPN- träffen. Det enda jag kan säga är att det kunde varit roligare och att EN person kunde ha varit schysstare :DJag såg fram emot helgen hela året, o så när vi kommer dit, ja då händer ingenting-.-'OLIVIA: Du MÅSTE komma nästa ...

Av Carro - 29 juni 2009 19:42

Hejhej igen! <3   Nu har vi kommit hem ifrån stranden, det var riktigt härligt, men ganska varmt. Jag vet inte hur varmt, men det var varmt. Och vad jag har hört är det ganska varmt i hela Sverige?^^ Jag badade faktiskt tre ggr, och använde den n...

Av Carro - 29 juni 2009 13:02

Hejhej!   I Morgon räknar jag med att ni ringer till min mobil, för då fyller jag år :D I Onsdags, när vi firade mig då, så fick jag ALLA Twilight- böckerna (på Svenska ofc)! Jag är ju inte hemma, så därför är det mobilen som gäller. Vi åkte upp (ell...

Av Carro - 24 juni 2009 09:08

Jaha, då var det dags att fira mig^^:D Egentligen är det ju lite fusk, men vi är ju inte hemma nästa vecka, eller närmare bestämt den 30. >Vi befinner oss då någonstans i Hälsingland!< I alla fall, idag har jag fått gå upp tidigt, åkt till bgd ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards