Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Liseberg!<33

Av Carro - 18 maj 2009 21:10

Var på Liseberg i onsdags! Avslutning med UNF, tråkigt att det var avslutning för sommaren, men kul att det blev Liseberg!


Erra kunde inte följa med! ;( Guud va ja saknade dig där gmn!<3

Sandra, Sofia o Addis åkte med tillsammans med Heder, Simon o de andra som går på UNF:D

Brorsan följde inte med eftersom "Elis" inte skulle med, det var tråkigt. "Elis" samlade pengar till Tunisien, så det var därför.


Hm..vad kan jag skriva mer?

Jo, vi åkte dit efter skolan. Sofia, Sandra o Addis hade gått en halvtimme före vi slutade för att...göra sig i ordning. ofc. Erra tyckte det var taskigt, eftersom jag då skulle vara tvungen o gå upp till stationen själv, va omtänksam du e vännen<33

Men sen gick jag upp tsm med Andréa, (Tack så otroligt mkt, tack vare dig hade jag ngn o prata bort tiden med XD)

I alla fall, tåget gick o vi åkte tåg en stund-.-

Vi kom fram till Liseberg när klockan ungefär var 17. Vi gick in o betalade åkpass. Vad gör man sen på Liseberg? Precis, man åker massa saker:D

Jag åkte JukeBox o Lisebergsbanan men sen blev Sandra o Sofia illamående o så fick de ont i huvudet så de ville inte åka mer :(

Ist. åkte de Kolerado, Balder o...kanonen(?) sen åt vi^^. Sen köpte  vi massa saker o lekte med maskinerna för o få upp massa gosedjur för 2 kr. Jag fick upp ett o sumpade...2? xP


Efter det...gick vi runt o fortsatte handla, vi åkte lite till, bla. virvelvinden o så åkte dom Uppsvinget (inte jag).

Sen lämmnade jag dem efter att de köpt sin andra (minst) cappucino. Jag åkte Lisebergbanan o JukeBox;D


Sen hände inte så mkt på ett tag. Jag testade den nya "Hanghai" (lite som tornado, fast man sitter inte innåt utan utåt o så fälls det upp ett ryggstöd bakom dej, o så åkte den liksom upp o ner, se bilden:D) Första gången åkte Sandra, Addis o Sofia med. Andra gången åkte jag den själv, tredje gången träffade ja Tess o Matilda o åkte med dem, fjärde gången kom Addis o Sandra tbx o vi satt o vinkade till Sofia^^ Femte gången försvann alla kända männsikor o ja åkte själv. Sjätte gången åkte ja också själv. Sen gick ja tbx till ingången där vi skulle samlas för att åka hem. (Klockan var ca 21.45)

Vi missade inte tåget som förra gången, yeah^^.

Sen åkte vi buss från Gbg till Bgd, det var tråkigt för Sandra o Sofia pratade typ bara med Heder.

MEN ja lurade dem genom o låtsas sova hela vägen o de gick på det:D jag öppnade ögonen varannan  minut o kollade på klockan. Men när ja gjorde det såg inte Heder el Sandra el Sofia det^^

Sen tog Anton Addis kaninöron o hon sprang efter honom:O Det såg kul ut:D
Sen åkte vi hem o ja pratade lite med Tess.


Godnatt:D Kanske xP

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 13 juli 2009 19:03

Hejhej!   Jag vet att det var längde sedan jag skrev, men jag tror inte att det är så många som läser, men sak samma:D   På Onsdag kommer Eme, och vi kommer ha jätte kul! Hoppas jag iaf <3 Förresten; Elin, hoppas du gillar fotlänken, för jag ÄLSKA...

Av Carro - 5 juli 2009 15:25

Hemma igen efter HPN- träffen. Det enda jag kan säga är att det kunde varit roligare och att EN person kunde ha varit schysstare :DJag såg fram emot helgen hela året, o så när vi kommer dit, ja då händer ingenting-.-'OLIVIA: Du MÅSTE komma nästa ...

Av Carro - 30 juni 2009 23:37

Hejhej allesammans!   Ja, då ble man ett år äldre idag. Men det känns faktiskt inte sååå annorlunda.  Det är många som har sms:at och ringt och grattat, till och med sådana som jag inte trodde skulle höra av sig gjorde det!   Men jag blev VÄLDIGT BES...

Av Carro - 29 juni 2009 19:42

Hejhej igen! <3   Nu har vi kommit hem ifrån stranden, det var riktigt härligt, men ganska varmt. Jag vet inte hur varmt, men det var varmt. Och vad jag har hört är det ganska varmt i hela Sverige?^^ Jag badade faktiskt tre ggr, och använde den n...

Av Carro - 29 juni 2009 13:02

Hejhej!   I Morgon räknar jag med att ni ringer till min mobil, för då fyller jag år :D I Onsdags, när vi firade mig då, så fick jag ALLA Twilight- böckerna (på Svenska ofc)! Jag är ju inte hemma, så därför är det mobilen som gäller. Vi åkte upp (ell...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards