Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Absolut Swedish!^^

Av Carro - 25 maj 2009 22:53

Tjenare tjenare!


Idag har jag varit i skolan, och det har varit lika boring som det verkar. Kompletterade inte idag^^ Ja gick inte dit xP Men läraren kom inte heller o hämtade mig, så jag antar att det bara var för dem som inte fått G. Jag lovar, jag säger inga namn =D


Sen var det vissa personer som dissa oss (Ehm, Sofia o Andréa:<)

För dom skulle öva inför musikalen, shore att man över när man bär in stolar^^ plz! -.-'


Sedan såg både jag o Erra en liten romans spira i korridorerna, även här nämner ja inga namn. Men Adriana såg ut att vara inblandad^^ Allvarligt talat...han är inget för dig :D


Sen hade vi några lektioner o Erra tappade en bok på So Svenskan o skratta i fem min. Ja du Erra, du behöver kanske något att göra, men det hjälper inte att kasta (tappa) böcker^^<3

Sen skrev vi hemliga meddelanden till varande på chifferspråk (y)


På idrotten var det typ brännboll fast inte. Inte så intressant, Elias lag vann, men ja, Erra o Adriana var inte med.

Matten var tråkig men en klass innan oss hade dragit fram klockan 10 min så vi fick sluta tio min tidigare:D


Sen...träffade ja Yui och pratade med henne. Det var jätte kul o jag kan skriva "gilla" på thai:D

Sen följde hon med till "Absolute Swedish", det var jätte kul och alla sjöng jätte bra. Dom sjöng "La Voix" på svenska (refrängen fortfarande på franska)


 Sen pratade jag med Yui o vi bestämde att vi kanske ska ut o shoppa innan hon åker tillbaka. Hoppas det, det skulle vara sååå kul!<3


Nu sitter ja o pluggar engelska. Har inte ens hunnit ta fram biologiboken än! ;(
O ja har BÅDE engelska o No prov i morgon! Aja, hoppas det går bra:D


Önska mig Lycka Till!<3

 God Natt


 
 
Elin

Elin

26 maj 2009 20:38

Hoppas att allt går bra, lycka till!

http://E-lin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 13 juli 2009 19:03

Hejhej!   Jag vet att det var längde sedan jag skrev, men jag tror inte att det är så många som läser, men sak samma:D   På Onsdag kommer Eme, och vi kommer ha jätte kul! Hoppas jag iaf <3 Förresten; Elin, hoppas du gillar fotlänken, för jag ÄLSKA...

Av Carro - 5 juli 2009 15:25

Hemma igen efter HPN- träffen. Det enda jag kan säga är att det kunde varit roligare och att EN person kunde ha varit schysstare :DJag såg fram emot helgen hela året, o så när vi kommer dit, ja då händer ingenting-.-'OLIVIA: Du MÅSTE komma nästa ...

Av Carro - 30 juni 2009 23:37

Hejhej allesammans!   Ja, då ble man ett år äldre idag. Men det känns faktiskt inte sååå annorlunda.  Det är många som har sms:at och ringt och grattat, till och med sådana som jag inte trodde skulle höra av sig gjorde det!   Men jag blev VÄLDIGT BES...

Av Carro - 29 juni 2009 19:42

Hejhej igen! <3   Nu har vi kommit hem ifrån stranden, det var riktigt härligt, men ganska varmt. Jag vet inte hur varmt, men det var varmt. Och vad jag har hört är det ganska varmt i hela Sverige?^^ Jag badade faktiskt tre ggr, och använde den n...

Av Carro - 29 juni 2009 13:02

Hejhej!   I Morgon räknar jag med att ni ringer till min mobil, för då fyller jag år :D I Onsdags, när vi firade mig då, så fick jag ALLA Twilight- böckerna (på Svenska ofc)! Jag är ju inte hemma, så därför är det mobilen som gäller. Vi åkte upp (ell...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards