Alla inlägg under maj 2009

Av Carro - 27 maj 2009 15:43

Idag är ja sjukD: Men jag ska ändå till fsh (en förkortning ja hitta på nu;D) o prova kåpa till lördag o söndag. Då e det gjort så slipper man tänka på det mer sen.

Jag har ont i magen  ont i huvudet, ingen aning om vrf! MEN på FREDAG är det sista planeringdagen innan sommarlovet! Härligt, slutar 11.45 <33

Jo, btw Elin, ofc vi ska dit!!!<33

Brorsan o han klass e på Daftö. Det e askul där, har varit där 3 gånger o då åkte vi till Koster o cyklade^^.

Var hemma o sjuk i går också. Men nu har ja i alla fall pluggat till båda proven. Engelskan kan jag o Biologin ska man väl kunna lära sig^^

Hm...jag vet inte vad jag ska göra mer då, kanske träffar Ame i fsh? I hope so:D

Sen ska ja kolla på NavyCIS som ja spelade in i går när vi fick gäster. Jonathan är onormal, för han e typ ute ämt! O sen råkade jag pilla bort (ja, jag tycker det e kul o pyssla o kan inte låta bli o pilla på massa saker) så en bit av nageln på ringfingret lossna. Seriöst, det gör ju ont så fort man nuddar det!

Kanske skriver er senare<33


Byebye<3


Av Carro - 25 maj 2009 22:53

Tjenare tjenare!


Idag har jag varit i skolan, och det har varit lika boring som det verkar. Kompletterade inte idag^^ Ja gick inte dit xP Men läraren kom inte heller o hämtade mig, så jag antar att det bara var för dem som inte fått G. Jag lovar, jag säger inga namn =D


Sen var det vissa personer som dissa oss (Ehm, Sofia o Andréa:<)

För dom skulle öva inför musikalen, shore att man över när man bär in stolar^^ plz! -.-'


Sedan såg både jag o Erra en liten romans spira i korridorerna, även här nämner ja inga namn. Men Adriana såg ut att vara inblandad^^ Allvarligt talat...han är inget för dig :D


Sen hade vi några lektioner o Erra tappade en bok på So Svenskan o skratta i fem min. Ja du Erra, du behöver kanske något att göra, men det hjälper inte att kasta (tappa) böcker^^<3

Sen skrev vi hemliga meddelanden till varande på chifferspråk (y)


På idrotten var det typ brännboll fast inte. Inte så intressant, Elias lag vann, men ja, Erra o Adriana var inte med.

Matten var tråkig men en klass innan oss hade dragit fram klockan 10 min så vi fick sluta tio min tidigare:D


Sen...träffade ja Yui och pratade med henne. Det var jätte kul o jag kan skriva "gilla" på thai:D

Sen följde hon med till "Absolute Swedish", det var jätte kul och alla sjöng jätte bra. Dom sjöng "La Voix" på svenska (refrängen fortfarande på franska)


 Sen pratade jag med Yui o vi bestämde att vi kanske ska ut o shoppa innan hon åker tillbaka. Hoppas det, det skulle vara sååå kul!<3


Nu sitter ja o pluggar engelska. Har inte ens hunnit ta fram biologiboken än! ;(
O ja har BÅDE engelska o No prov i morgon! Aja, hoppas det går bra:D


Önska mig Lycka Till!<3

 God Natt


Av Carro - 22 maj 2009 23:36

(Bilden e på vår lilla söta Jonathan<33)


Hm, ja hejhej:D


Idag har jag inte gjort så mkt, skulle ringt Erra men jag sov länge o sen har jag hjälpt mamma med massa saker. Josse åkte till Stockholm, men kommer tillbaka den 31, då jag tar konfirmation! Hoppas att NI kommer då:D Sandra o Andréa har redan lovat, o Sofia vill, Addis får hänga med om hon vill, men jag orkar inte tvinga dig:D Hm..det där lät mycket bättre i huvudet. Sak samma.


På måndag ska bär det av till skolan igen. Oj, vad spännande! NOT! Jag glömde hur som helst HemochKonsumentKunskaps boken i skolan o jag kanske ska komplettera då? Äsch, jag orkar inte bry mig. Vad har jag för nytta av o veta vad ett sådant där korn innehåller och om man bakar bröd med jäst eller bakpulver? o.O Okej, ni ser själva, jag har noll koll, men ändå. Jag fick 15 poåäng över G, inte ska man behöva kompletera då? Jag blir överlycklig om jag får ett G (Inte bokstavligt talat, men ja e nöjd med det).


Jag kommer ändå få höra det hela tiden. "Du kan teorin, men pluggar du inte på det praktiska, så kommer du få panik i nian", oj, vem kommer INTE få det?? xP

Hm...ok, En person av 12!

Som vadå, räcker det inte med det, så ska vi få tillbaka en klassföreståndare till hösten.


Ja, Sofia, Addis, Erra eller Andréa (eller vem det nu e) Sandra vet redan, det är HON...-.-'

Jag är körd o.O (Konstigt? Nej)

Av Carro - 18 maj 2009 21:10

Var på Liseberg i onsdags! Avslutning med UNF, tråkigt att det var avslutning för sommaren, men kul att det blev Liseberg!


Erra kunde inte följa med! ;( Guud va ja saknade dig där gmn!<3

Sandra, Sofia o Addis åkte med tillsammans med Heder, Simon o de andra som går på UNF:D

Brorsan följde inte med eftersom "Elis" inte skulle med, det var tråkigt. "Elis" samlade pengar till Tunisien, så det var därför.


Hm..vad kan jag skriva mer?

Jo, vi åkte dit efter skolan. Sofia, Sandra o Addis hade gått en halvtimme före vi slutade för att...göra sig i ordning. ofc. Erra tyckte det var taskigt, eftersom jag då skulle vara tvungen o gå upp till stationen själv, va omtänksam du e vännen<33

Men sen gick jag upp tsm med Andréa, (Tack så otroligt mkt, tack vare dig hade jag ngn o prata bort tiden med XD)

I alla fall, tåget gick o vi åkte tåg en stund-.-

Vi kom fram till Liseberg när klockan ungefär var 17. Vi gick in o betalade åkpass. Vad gör man sen på Liseberg? Precis, man åker massa saker:D

Jag åkte JukeBox o Lisebergsbanan men sen blev Sandra o Sofia illamående o så fick de ont i huvudet så de ville inte åka mer :(

Ist. åkte de Kolerado, Balder o...kanonen(?) sen åt vi^^. Sen köpte  vi massa saker o lekte med maskinerna för o få upp massa gosedjur för 2 kr. Jag fick upp ett o sumpade...2? xP


Efter det...gick vi runt o fortsatte handla, vi åkte lite till, bla. virvelvinden o så åkte dom Uppsvinget (inte jag).

Sen lämmnade jag dem efter att de köpt sin andra (minst) cappucino. Jag åkte Lisebergbanan o JukeBox;D


Sen hände inte så mkt på ett tag. Jag testade den nya "Hanghai" (lite som tornado, fast man sitter inte innåt utan utåt o så fälls det upp ett ryggstöd bakom dej, o så åkte den liksom upp o ner, se bilden:D) Första gången åkte Sandra, Addis o Sofia med. Andra gången åkte jag den själv, tredje gången träffade ja Tess o Matilda o åkte med dem, fjärde gången kom Addis o Sandra tbx o vi satt o vinkade till Sofia^^ Femte gången försvann alla kända männsikor o ja åkte själv. Sjätte gången åkte ja också själv. Sen gick ja tbx till ingången där vi skulle samlas för att åka hem. (Klockan var ca 21.45)

Vi missade inte tåget som förra gången, yeah^^.

Sen åkte vi buss från Gbg till Bgd, det var tråkigt för Sandra o Sofia pratade typ bara med Heder.

MEN ja lurade dem genom o låtsas sova hela vägen o de gick på det:D jag öppnade ögonen varannan  minut o kollade på klockan. Men när ja gjorde det såg inte Heder el Sandra el Sofia det^^

Sen tog Anton Addis kaninöron o hon sprang efter honom:O Det såg kul ut:D
Sen åkte vi hem o ja pratade lite med Tess.


Godnatt:D Kanske xP

Av Carro - 18 maj 2009 19:49

Hejhej!<3


Idag har jag varit i Borås och handlat inför konfirmationen! Jag kommer se jätte snygg ut! xP

Klänningen är jätte snygg, nu är bara frågan om jag ska ha röda eller vita leggnins eller både och?? XD

Det lär vi märka. Efter att vi handlat fikade vi med Viola på ett jätte coolt fik innen i centrum. Dom som äger det e typ från Thailand o är otroligt trevliga!:D

Innan det var jag i skolan, som vanligt. På samlingen pratade killarna för mkt, så Elias fick sätta sig vid vårat bord ist. Men han tyckte vi pratade för mkt :o Eller, okej, jag får erkänna, en viss person pratade väldigt mycket, hon kunde inte vara tyst. Visst stämmer det Sandra??:D


Hm..vad gjorde vi sen? Inte mkt, gick till lektionerna lekte med Andréas nya mobil^^ . Sen slutade vi vid halv fyra o då åkte ja till Borås.


Sen när vi åkte hem från Knalleland i Borås så började jag må dåligt. Jag kanske inte tål mjölk? Eller så dricker ja för mkt kaffe? Möjligheten finns. Jag fick ont i huvudet, magen o började må illa.


Hm...jo, Sofia; Kom till skolan i morgon, vi ska se på TWILIGHT!:D <333


Ha det bra, så hörs vi:D

Kram C

Av Carro - 17 maj 2009 14:42

Såg på ESC igår^^. Vissa bidrag ägde, vissa var..ehm... RIKTIGT dåliga! Inte för att vara taskig men allvarligt talat, Ukrainas bidrag...det såg ut som om hon strippade tyckte jag, o Tyskland?


Nee, vi ska nog inte gå in på det. Men ett bidrag som jag ÄLSKAR är Finlands!

Waldo's People- Lost Control

Den låten tycker jag är jääte bra!


Men jag tycker att Norge förtjänade å vinna. Tänk positivt, det blir inte så långt å åka till ESC 2010:D Inte för att jag tänker åka, men ändå. "Fairytale" är faktiskt hel ok:D


Jag skulle egentlige på konffagudstjänst ida, men ja sov till halv tolv o gudstjänsten började 11. Men som tur är så jag gått på 13 (behöver bara gå 12^^) eftersom ja räknar in bgd:arnas konfirmation igår. Var astrött. Sedan har jag slappat o sett på disneychannel hela morgonen XD

Nu lyssnar ja på musik o...chattar med människor^^:D


Ha det bra:D Vi hörs:P

http://www.youtube.com/watch?v=ybbNQnSPseA&feature=related
Av Carro - 16 maj 2009 21:51

Idag har jag varit på konffa träff. Faktiskt den näst sista, känns underbart. Inte över att det är slut kanske, mer att man inte behöver gå upp så tidigt varannan lördag^^


I alla fall var jag där, och en stund senare skulle jag åka till bgd. Jag gjorde i ordning mig (erkänn den svarta klänningen var snygg, med de vita blommorna?:D) o så sminkade jag mig och åt två små pizzaslizer sedan i går kväll.


Jag åkte till bgd, hittade en plats inne i kyrkan bredvid en klasskamrat och hennes kompis. Dom tog massa roliga foton:D


I alla fall var det rätt kul med alla små sketcher konfirmanderna utförde. En är min absoluta favorit, den var jätte rolig!<33 Ni vet nog själva vilken det var:D


Aja, nu ser ja på ESC och äter godis:D


LUKAS röstades ut fån robinson! >.<

Vem tkr DU ska vinna?:D

Av Carro - 12 maj 2009 07:43

Ja..idag så är man sjuk igen. Eller sjuk o sjuk är jag väl inte. Men jag har ont i magen och mår illa. Det är inte bra, fast om ja itne går till skolan i morgon hotar mamma med att jag inte får ngn mobil :O


I alla fall, vi var i Siene (jag tror att det heter Siene iaf?) och som vanligt trodde jag att det skulle bli tråkigt. Jag och brorsan e ju de minsta kusinerna i hela släkten, både på mammas o pappas sida. Petter är den yngsta av våra kusiner, han fyller eller har fyllt 17. Jag fyller snart 16 o brorsan har fyllt 13.


Hm...onödig fakta, men i alla fall. Vi kom dit och hälsade på Petters tjej. Hon var trevlig, men blyg och osmart som ja e så pratade jag inte så mkt med henne. Sedan kom Johanna (en annan kusin:D) och hälsade. Hon hade färgat håret svart, och klippt sig. Det var jätte snyggt!


En stund senare kom Matilda, som har jobbat/studerat i Thailand, får påminna henne om å lära mig Thai(?) eftersom Yui pratar Thai(?) .


Vi hade hur kul som helst, och jag pratade rätt mycket med både Johanna och Matilda. Det är rätt kul o prata med dem, jag träffar dem ju inte så ofta.


Hm...vad hände i går då? Jag var hemma då med, och tog en medecin för att magen ska bli bättre. Sen såg ja på tv, var inne på gsm, pluggade. Senare på eftermiddagen spelade jag sims 2.


Brorsan fick sin klasslita igår, herregud säger jag bara. Ska HON gå i HANS klass? Snälla, hon e ju bara lite fjortis! (Den personen jag tänker på).

Aja, sen såg vi en älg:D Den la sig på ängen/åkern(?) utanför. Jonathan blev som tokig, och sprang in under Lollos bil. Sen for han ut som ett skott när hon startade den XD Det såg jätte komiskt ut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards