Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Sims3 ^^

Av Carro - 18 juni 2009 13:54

Tjena, tjena!


Idag har jag varit med Erra, vi spelade Donki Konga:D As kul spel, man ska slå på bongotrummor o klappa händerna. Rätt svårt, men det beror på vílken svårighetsgrad.

Jag slog antagligen lite hårt på dom där trummorna, för jag har fått två blåmärken på fingrarna:(


Jag har spelat Sims3 nästan hela tiden, och det är faktiskt riktigt kul att testa de olika tapeterna, och nyss upptäckte jag att man kan göra om dem, alltså få dom i andra färger:D


Sen fick vi gäster, det var kul. "Ocke" visade den där acinator'n på internet, han som ska lista ut vem du tänker på, det är jätte coolt, fast han kunde inte gissa rätt när jag tänkte på Jaslene. Men sak samma, det är bara kul o överlista honom:D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 13 juli 2009 19:03

Hejhej!   Jag vet att det var längde sedan jag skrev, men jag tror inte att det är så många som läser, men sak samma:D   På Onsdag kommer Eme, och vi kommer ha jätte kul! Hoppas jag iaf <3 Förresten; Elin, hoppas du gillar fotlänken, för jag ÄLSKA...

Av Carro - 5 juli 2009 15:25

Hemma igen efter HPN- träffen. Det enda jag kan säga är att det kunde varit roligare och att EN person kunde ha varit schysstare :DJag såg fram emot helgen hela året, o så när vi kommer dit, ja då händer ingenting-.-'OLIVIA: Du MÅSTE komma nästa ...

Av Carro - 30 juni 2009 23:37

Hejhej allesammans!   Ja, då ble man ett år äldre idag. Men det känns faktiskt inte sååå annorlunda.  Det är många som har sms:at och ringt och grattat, till och med sådana som jag inte trodde skulle höra av sig gjorde det!   Men jag blev VÄLDIGT BES...

Av Carro - 29 juni 2009 19:42

Hejhej igen! <3   Nu har vi kommit hem ifrån stranden, det var riktigt härligt, men ganska varmt. Jag vet inte hur varmt, men det var varmt. Och vad jag har hört är det ganska varmt i hela Sverige?^^ Jag badade faktiskt tre ggr, och använde den n...

Av Carro - 29 juni 2009 13:02

Hejhej!   I Morgon räknar jag med att ni ringer till min mobil, för då fyller jag år :D I Onsdags, när vi firade mig då, så fick jag ALLA Twilight- böckerna (på Svenska ofc)! Jag är ju inte hemma, så därför är det mobilen som gäller. Vi åkte upp (ell...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards