Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Sjuk...

Av Carro - 27 maj 2009 15:43

Idag är ja sjukD: Men jag ska ändå till fsh (en förkortning ja hitta på nu;D) o prova kåpa till lördag o söndag. Då e det gjort så slipper man tänka på det mer sen.

Jag har ont i magen  ont i huvudet, ingen aning om vrf! MEN på FREDAG är det sista planeringdagen innan sommarlovet! Härligt, slutar 11.45 <33

Jo, btw Elin, ofc vi ska dit!!!<33

Brorsan o han klass e på Daftö. Det e askul där, har varit där 3 gånger o då åkte vi till Koster o cyklade^^.

Var hemma o sjuk i går också. Men nu har ja i alla fall pluggat till båda proven. Engelskan kan jag o Biologin ska man väl kunna lära sig^^

Hm...jag vet inte vad jag ska göra mer då, kanske träffar Ame i fsh? I hope so:D

Sen ska ja kolla på NavyCIS som ja spelade in i går när vi fick gäster. Jonathan är onormal, för han e typ ute ämt! O sen råkade jag pilla bort (ja, jag tycker det e kul o pyssla o kan inte låta bli o pilla på massa saker) så en bit av nageln på ringfingret lossna. Seriöst, det gör ju ont så fort man nuddar det!

Kanske skriver er senare<33


Byebye<3


 
 
Nero

Nero

10 juni 2009 14:41

Hur gick det på proven då??
hoppas det gick bra!
Vad fan står fsh för??
kiss kiss bye bye

http://e-lin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 13 juli 2009 19:03

Hejhej!   Jag vet att det var längde sedan jag skrev, men jag tror inte att det är så många som läser, men sak samma:D   På Onsdag kommer Eme, och vi kommer ha jätte kul! Hoppas jag iaf <3 Förresten; Elin, hoppas du gillar fotlänken, för jag ÄLSKA...

Av Carro - 5 juli 2009 15:25

Hemma igen efter HPN- träffen. Det enda jag kan säga är att det kunde varit roligare och att EN person kunde ha varit schysstare :DJag såg fram emot helgen hela året, o så när vi kommer dit, ja då händer ingenting-.-'OLIVIA: Du MÅSTE komma nästa ...

Av Carro - 30 juni 2009 23:37

Hejhej allesammans!   Ja, då ble man ett år äldre idag. Men det känns faktiskt inte sååå annorlunda.  Det är många som har sms:at och ringt och grattat, till och med sådana som jag inte trodde skulle höra av sig gjorde det!   Men jag blev VÄLDIGT BES...

Av Carro - 29 juni 2009 19:42

Hejhej igen! <3   Nu har vi kommit hem ifrån stranden, det var riktigt härligt, men ganska varmt. Jag vet inte hur varmt, men det var varmt. Och vad jag har hört är det ganska varmt i hela Sverige?^^ Jag badade faktiskt tre ggr, och använde den n...

Av Carro - 29 juni 2009 13:02

Hejhej!   I Morgon räknar jag med att ni ringer till min mobil, för då fyller jag år :D I Onsdags, när vi firade mig då, så fick jag ALLA Twilight- böckerna (på Svenska ofc)! Jag är ju inte hemma, så därför är det mobilen som gäller. Vi åkte upp (ell...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards